יום רביעי, 19 בפברואר 2014

טורניר כדורגל בבית הספר

אני רוצה לשתף אותכם בחוויה שחוויתי בבית הספר הוברמן.
זה היה טורניר כדורגל בין הכיתה שלי לכיתה ד'2.
היה זה בשעה השנייה בחצר האחורית, השתתפו כמה ילדים מהכיתה שלי וכמה ילדים מהכיתה המקבילה ד'2.
צפיתי במשחק, ראיתי טכניקות שונות, והיו פעלולים ופאולים, "פאול" זה עברה בשפת הכדורגל.
כאשר לילד מהכיתה שלי נעשתה עבירה הגיע לו להבקיע פנדל(כדור קרוב לשער) והגול הובקע!!!!!
וכמובן אני וכל הילדים מהכיתה שלי צעקנו בפה אחד "גול!!!!!!!!!!!".
אני צעקתי כל מיניי משפטים כמו:" ישבתי לי בחוץ ואכלתי לי חמצוץ ופתאום התקשר מישהו שאני לא מכיר והוא אמר מה הוא אומר ש-ד'1 הטובה ביותר אבל כולם יודעים כולם יודעים שבתורה אסור לשקר אז מה הוא אמר מה הוא אומר ש-ד'3 הטובה ביותר".
התרגשתי כול פעם כשהייה גול, הרגשתי ,נהדר, מצוין, חוץ מי זה שמעתי כל מיניי צעקות כמו:"תביא תכדור",
או:"אני פנוי".
אני עודדתי עם פונפונים ושלטים, זה היה מהנה, אני ממליצה לכם לעשות טורנירים כי זה מעניין, מהנה, ובעיקר נותן שמחה.

תגובה 1:

  1. ענבר החמודה...
    אהבתי את הכתיבה שלך על הטורניר כדורגל.

    השבמחק